duminică, 20 mai 2012

                                       Ce e dragostea?


Ei bine..? Ce credeti voi ca este dragostea? Inainte sa`mi spuneti voi o sa va raspund, dar sa stiti ca astept si parerile voastre. Eu cred ca dragostea e un sentiment inaltator, ceva magic care te face sa te simti cel mai fericit. Eu asa ma simt. Doar ca mie..nu mi s`a impartasit dragoste..eu doar am simtit pentru cineva, dar mie nu. De ce e asa dura viata? De ce atunci cand iti place un\o tip\a el\ea nici macar nu stie ca existam? Atunci viata noastra pare ca se sfarseste aici. Mie asa mi se intampla mereu..si nu inteleg de ce..nu sunt la fel de buna ca celelalte fete? Dar vestea buna e..ca cineva..acolo ne iubeste. Dar v`ati gandit vreodata la cei care ne iubesc, iar noi nu ii luam in seama?  Eu da, dar nu m`am gandit vreodata ca il voi placea..si nu o voi face..nu la fel fac si cei pe care noi ii iubim? Mi s`a spus sa nu fiu egoista, dar nu pot! Nu pot sa ma gandesc decat la mine. Voi ce parere aveti? 


Aceasta e melodia mea preferata, sper sa va placa si voua! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu