joi, 24 mai 2012

                                                  Cine ne sunt prietenii adevarati?

Ei bine..Cine ne sunt prietenii adevarati? Mie mi se pare ca nu am asa ceva. Voi aveti? Sa va spun cum am ajuns la concluzia aceasta. Era langa mine si prietena mea "cea mai buna"-cel putin asa o credeam-. Era tipul perfect, care mi`a atras atentia din prima zi. Eram incantata pentru ca imi zambise. Nu ma cunostea, dar eu da. Ce sa spun, atunci cand ma intereseaza o persoana, caut informatii pana nu mai e nimic de gasit. Statea pe coridor, era de serviciu. Eu aveam treaba cu diriga( e cea mai tare diriga din lume) si l`am vazut. A trebuit sa stau o vreme pe hol..laga el pana sa vina doamna, atunci i`am zis-din prostie, stiu- despre el prietenei. Aceasta stiind ca imi place muuult de el i`a luat id`ul si a vorbit cu el, si`au dat intanlire pana camnd tipul s`a indragostit de ea.Intr`o zi, la scoala vine cu o floare(trandafir..si preferatul meu) la ea, sarutand`o. Ei bine, cum credeti ca m`am simtit? El, tipul de care eram indragostita pana peste cap si inca sunt a sarutat`o pe prietena mea cea mai buna..dar am trecut si incep sa o iert, dar nu cred ca va fi ca la inceput.Nu mai pot avea incredere in nimeni. Voi da? Ati patit si voi ceva asemanator? Chiar as vrea sa aflu, si cine stie, poate va pot da sfaturi in legatura cu asta. 
V`am pupat! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu